İşimin Enerjisi

Enerji Verimliliği

Enerjisa Enerji A.Ş. olarak her sektörün ve kuruluşun özgün yapısını değerlendirerek, müşteri odaklı alternatif çözümler üretiyoruz. Üretim kalitesi ve konfor seviyesinden ödün vermeden enerji tüketiminde tasarruf sağlıyoruz.

Esco Modeli Nedir?

Enerjisa olarak ESCO modelini sunuyor, sermaye ve iş gücünüzü verimli kullanmanızı hedefliyoruz. Yatırım yükünüzü hafifletirken, sektör tecrübemiz ve uzman kadromuz ile sizin için tüm fizibilite çalışmalarını yaparak, anahtar teslim projeler gerçekleştiriyoruz. Böylece tüm tesisler için büyük maliyet kalemi oluşturan enerji tüketiminden, zamandan ve iş gücünden tasarruf edilmesini sağlıyoruz.

Esco Modeli İle Tasarruf

Enerjisa İle Esco Modeli

Enerjisa olarak ESCO modelini sunuyor, sermaye ve iş gücünden avantaj sağlanmasını hedefliyoruz. Bunun için müşterilerimizin ayrıca bir enerji verimliliği yatırımı yapmasına gerek kalmadan, sektör tecrübemiz ve uzman kadromuzla sizin yerinize tüm araştırmaları yapıyor ve projelerimizi anahtar teslim modeli ile gerçekleştiriyoruz. Böylece tüm tesisler için büyük maliyet kalemi oluşturan enerji tüketiminden, zamandan ve iş gücünden tasarruf edilmesini sağlıyoruz.

Projelendirme, satın alma, kurulum, doğrulama, bakım ve belgelendirme gibi deneyim gerektiren süreçleri sizin için yönetiyoruz.
Saha etüdü ile tesisin mevcut durumunu analiz ederek, verimsiz noktaları tespit ediyoruz.
Tesisin verimlilik/tasarruf potansiyellerini belirleyerek, alternatif çözümlerin bir arada kullanılması ile elde edilebilecek maksimum vermliliği hedefliyoruz.
Yatırım finansmanına ilişkin yükünüzü tasarrufa dayalı paylaşım modeli ile hafifletiyoruz.
Sözleşme süresince ürün ve performans garantisi vererek riskleri üstleniyoruz.
Esco ile Gelen Kazanımlar
  • Çevre dostu çözümler düşük elektrik ve düşük yakıt tüketimi, daha az karbon salınımı
  • Uzun ömür ve yüksek performans garantisi
  • Düşük bakım maliyeti
  • Yüksek enerji verimli yeni ekipman
Uygulama ve Hizmet Alanları
  • Perakende Market Zincirleri
  • Havaalanları
Apply Now
  • Please enter first and last name.
  • Invalid cell number.
  • Invalid Email Address.
Sent Successfully.
Thanks.
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. AYRINTILARI İNCELEYİN