×

Daha iyi bir kullanıcı deneyimi için internet tarayıcınızı tam ekran olarak kullanınız.


Otomatik ödeme talimatımı iptal ettirdim ancak sistemlerinizde hala görünüyor, ne yapmalıyım?
Otomatik ödeme talimat, tanım ve iptal işlemleri bankalar tarafından yapılmaktadır. Fakat bankanız iptal ettiği halde bizim sistemimizde iptal gerçekleşmemiş ise, 444 4 372 numaralı Enerjisa Çağrı Merkezimizden ya da size en yakın hizmet noktamıza giderek sistemde tanımlı talimatın iptali talebinde bulunabilirsiniz. Gerekli incelemeden sonra sistem üzerinden talimat iptal işlemi gerçekleştirilecektir. Detaylı bilgi için 444 4 372 numaralı Enerjisa Çağrı Merkezimizden bize ulaşabilirsiniz.
Geri Bildiriminiz Gönderildi.
Teşekkürler.
Bu cevap size yardımcı oldu mu?
 
Bu cevabı geliştirebilmemiz için görüş ve önerilerinizi bizimle paylaşmanızı rica ederiz.