×

Daha iyi bir kullanıcı deneyimi için internet tarayıcınızı tam ekran olarak kullanınız.


Otomatik ödeme talimatım var ama faturam hala ödenmedi, neden olabilir?
Mağduriyetiniz; bankanız ve şirketimiz arasında yaşanan teknik bir sorundan, otomatik ödeme talimatınızın henüz tanımlanmamış olmasından veya hesap bakiyenizin müsait olmamasından kaynaklanabilir. Tanımlama ve bakiye işlemleri için bankanız ile iletişime geçmeniz gerekmektedir. Banka ve şirketimiz arasında yaşanan teknik sorunlar ile ilgili olarak, sorunun şirketimiz kaynaklı olduğunun tespiti halinde, gerekli düzeltmeler tarafımızca gerçekleştirilerek müşteri mağduriyeti oluşturulmaksızın sorun giderilmektedir. Konu ile ilgili ayrıntılı bilgi almak için 444 4 372 numaralı Enerjisa Çağrı Merkezimizden bize ulaşabilirsiniz.
Geri Bildiriminiz Gönderildi.
Teşekkürler.
Bu cevap size yardımcı oldu mu?
 
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. AYRINTILARI İNCELEYİN