×

Daha iyi bir kullanıcı deneyimi için internet tarayıcınızı tam ekran olarak kullanınız.


Faturamın hatalı olduğunu düşünüyorum, faturam yüksek / düşük geliyor. Neden olabilir? Ne yapmam gerekiyor?
Mevsimsel değişimlere göre kullanımınız farklılık gösteriyor veya faturanız birden fazla okuma dönemini kapsıyor olabilir. Yüksek veya düşük geldiğini düşündüğünüz faturanızın günlük ortalama tüketimini, önceki faturalarınızın günlük ortalama tüketimi ile kıyaslayarak faturanızı kontrol edebilirsiniz. Enerjisa Mobil ya da Online Hizmetler Merkezi üzerinden başvuru oluşturarak talebinizi iletebilirsiniz. Ayrıca Enerjisa Mobil uygulamamız üzerinden geçmiş tüketimlerinizi inceleyebilir, bölgenizde yer alan mevcut enerji tüketimleriyle kendi enerji tüketimlerinizi karşılaştırabilirsiniz.

Hala faturanızın hatalı olduğunu düşünüyorsanız, incelenmesi için size en yakın hizmet noktamıza başvurarak veya 444 4 372 numaralı Enerjisa Çağrı Merkezimizi arayarak bize ulaşabilir, başvuruda bulunabilirsiniz.
Geri Bildiriminiz Gönderildi.
Teşekkürler.
Bu cevap size yardımcı oldu mu?
 
Bu cevabı geliştirebilmemiz için görüş ve önerilerinizi bizimle paylaşmanızı rica ederiz.