×

Daha iyi bir kullanıcı deneyimi için internet tarayıcınızı tam ekran olarak kullanınız.


Faturama Nereden Ulaşabilirim?

• Kağıt Fatura olarak alıyorsanız;

Kağıt faturanız, dağıtım görevlileri sayaç okumanızı gerçekleştirdiği anda basılır ve posta kutunuza bırakılır. Eğer adresinizde posta kutusu yok ise, sayacın bulunduğu yere bırakılır.

• Dijital Fatura olarak alıyorsanız,

Dijital faturanız, sayaç okumanız gerçekleştiğinde tercihinize göre SMS ve/veya E-Posta olarak iletilir. Eğer dijital faturanız size ulaşmadıysa, 444 4 372 numaralı Çağrı Merkezi’mizden iletişim bilgisi tercihinizi güncelleyebilirsiniz.

Nasıl dijital faturaya geçerim?
Nerede olursanız olun faturanız kaybolmadan size dijital olarak iletilsin isterseniz, Enerjisa Mobil uygulamamızdan, Enerjisa Online Hizmetler Merkezi’mizden veya 444 4 372 numaralı Çağrı Merkezi’mizden dijital faturaya geçiş talebinde bulunabilirsiniz.

• E-fatura olarak alıyorsanız;

E-fatura, elektronik fatura mükellefi olan işletmeler arasında elektronik ortamda hazırlanıp gönderilen faturadır. E-faturanın kâğıt çıktısı alınmaz. Gelir İdaresi Başkanlığı’nın sunucuları ile gönderilir ve alınır. E-fatura mükellefiyseniz fatura görseliniz için muhasebeniz ile iletişime geçebilirsiniz.

Ayrıca fatura türünüz ne olursa olsun, güncel ve geçmiş faturalarınızı aşağıdaki adımları izleyerek Enerjisa Mobil uygulamamızdan veya Online Hizmetler Merkezimizden görüntüleyebilirsiniz. Bu kanallar için üyeliğiniz bulunmuyorsa birkaç dakika içinde üyeliğinizi oluşturabilirsiniz.

Geri Bildiriminiz Gönderildi.
Teşekkürler.
Bu cevap size yardımcı oldu mu?
 
Bu cevabı geliştirebilmemiz için görüş ve önerilerinizi bizimle paylaşmanızı rica ederiz.