×

Daha iyi bir kullanıcı deneyimi için internet tarayıcınızı tam ekran olarak kullanınız.


Eski faturama nasıl itiraz edebilirim?
Tüketici Hizmetleri Yönetmeliği'ne göre, tarafınıza ödeme bildiriminin yapıldığı tarihten itibaren 1 yıl içerisinde faturanıza itiraz hakkınız saklıdır. Enerjisa Mobil ya da Online Hizmetler Merkezi üzerinden başvuru oluşturarak talebinizi iletebilirsiniz.

Dilerseniz 444 4 372 numaralı Enerjisa Çağrı Merkezimizden ya da hizmet noktalarımızdan da fatura itirazı yapabilirsiniz.
Geri Bildiriminiz Gönderildi.
Teşekkürler.
Bu cevap size yardımcı oldu mu?
 
Bu cevabı geliştirebilmemiz için görüş ve önerilerinizi bizimle paylaşmanızı rica ederiz.