×

Daha iyi bir kullanıcı deneyimi için internet tarayıcınızı tam ekran olarak kullanınız.


Eşit Erişim hizmetleriniz nelerdir? Nasıl faydalanabiliriz?

İşitme engelli müşterilerimiz için;

-Tüm Enerjisa Müşteri Hizmet Merkezlerimizde işaret dili bilen müşteri temsilcilerimiz bulunmaktadır. Çalışanlarımızın yardımı ile tüm işlemlerinizi kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz.

Görme engeli ve yetersizliği olan müşterilerimiz için;

- Sözleşme ve fatura gibi önemli belgeleri kabartmalı yazı (Braille alfabesi) ile alabilirsiniz.

- 444 4 372 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak talepte bulunmanız doğrultusunda, faturalarınızı basılı veya dijital gönderime ek olarak sesli anlatım yöntemiyle de dinleyebilirsiniz.

- Blindlook web sitesi aracılığıyla %100 sesli simülasyon teknolojisini kullanarak tüm elektrik işlemlerinizi online şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

- Tüm müşterilerimizin daha rahat hizmet alabilmesi adına merkezi konumdaki 11 farklı Enerjisa Müşteri Hizmet Merkezimizde geliştirmeler yapılarak fiziksel koşulları iyileştirilmiştir. Engelli rampasından, gidiş yolu üzerindeki kabartmaların eklenmesine kadar yapılan birçok iyileştirme sayesinde artık işleminizi rahatlıkla gerçekleştirebilirsiniz.

Fiziksel engeli olan müşterilerimiz için;

- Kullanıcı dostu sıramatik, engelli rampası ve tekerlekli sandalye bulunan Enerjisa Müşteri Hizmet Merkezlerimizde, özel tasarlanmış bekleme ve işlem alanlarında hizmet alabilirsiniz.

- Enerjisa Müşteri Hizmet Merkezlerimizin girişinde bulunan Acil Çağrı Butonu ile çalışanlarımızdan destek alabilirsiniz.

Çocuklu müşterilerimiz İçin;

- Enerjisa Müşteri Hizmet Merkezlerimizde bulunan ‘Anne Odası’nda çocuklarınızın ihtiyaçlarını rahatlıkla karşılayabilirsiniz. Anne odamızda bebek bakım masası, dinlenme koltuğu, lavabo gibi bebeğinizin bakımı için gerekli donanımlar mevcuttur.

Geri Bildiriminiz Gönderildi.
Teşekkürler.
Bu cevap size yardımcı oldu mu?
 
Bu cevabı geliştirebilmemiz için görüş ve önerilerinizi bizimle paylaşmanızı rica ederiz.