Hangi Kanalımızdan Hangi İşlemlerinizi Gerçekleştirebilirsiniz?
Abonelik yaptırma, abonelik iptali, başvuru, ödeme gibi işlemlerinizi hizmet noktalarımıza gelmeden, evinizin
konforunda kolayca tamamlayabilirsiniz. Hem 7/24 erişebileceğiniz Enerjisa Mobil
uygulamamız ve Online Hizmetler Merkezimizin, hem de diğer kanallarımızın, size hangi işlemler konusunda yardımcı
olabileceğini aşağıdaki tabloda görebilirsiniz.
Abonelik Yaptırma | Abonelik İptali | Güvence Bedeli İadesi* | Başvuru İşlemleri | Fatura Ödeme | Borç Sorgulama | |
Çağrı Merkezi 444 4 372 | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Online Hizmetler Merkezi | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
e-Devlet | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ||
Enerjisa Mobil | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Müşteri Hizmetleri Merkezi | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |
Enerjisa İşlem Merkezleri | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Anlaşmalı Bankalar | ✓ | |||||
PTT | ✓ | ✓ |
* Güvence bedeli iadeniz, ilgili kanallardan bize ulaştıracağınız IBAN numaranıza yapılmaktadır. Online Hizmetler Merkezi ve Enerjisa Mobil üzerinden yapılan tahliye işlemi esnasında, bildirilecek olan IBAN numaralarına iade yapılmaktadır / ayrıca başvuru sürecini kullanarak da iade talebi gerçekleştirilebilir.
KAPATMAK İÇİN (ESC)
Popüler aramalar
Kapat