×

Daha iyi bir kullanıcı deneyimi için internet tarayıcınızı tam ekran olarak kullanınız.


Müşteri İşlemleri

Hangi Kanalımızdan Hangi İşlemlerinizi Gerçekleştirebilirsiniz?

Abonelik yaptırma, abonelik iptali, başvuru, ödeme gibi işlemlerinizi hizmet noktalarımıza gelmeden, evinizin konforunda kolayca tamamlayabilirsiniz. Hem 7/24 erişebileceğiniz Enerjisa Mobil uygulamamız ve Online Hizmetler Merkezimizin, hem de diğer kanallarımızın, size hangi işlemler konusunda yardımcı olabileceğini aşağıdaki tabloda görebilirsiniz.

  Abonelik Yaptırma   Abonelik İptali   Güvence Bedeli İadesi*    Başvuru İşlemleri    Fatura Ödeme    Borç Sorgulama   
Çağrı Merkezi 444 4 372     
Online Hizmetler Merkezi   
e-Devlet       
Enerjisa Mobil     ✓
Müşteri Hizmetleri Merkezi     ✓
Enerjisa İşlem Merkezleri     ✓
Anlaşmalı Bankalar             
PTT         ✓    

* Güvence bedeli iadeniz, ilgili kanallardan bize ulaştıracağınız IBAN numaranıza yapılmaktadır. Online Hizmetler Merkezi ve Enerjisa Mobil üzerinden yapılan tahliye işlemi esnasında, bildirilecek olan IBAN numaralarına iade yapılmaktadır / ayrıca başvuru sürecini kullanarak da iade talebi gerçekleştirilebilir.

 

 

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. AYRINTILARI İNCELEYİN