×

Daha iyi bir kullanıcı deneyimi için internet tarayıcınızı tam ekran olarak kullanınız.


Faturamı ödemediğimde elektriğim ne zaman kesilir?
Serbest olmayan tüketicilerin ve son kaynak tedariki kapsamındaki tüketicilerin borçlarının zamanında ödenmemesi halinde tüketiciye yazılı olarak 5 iş günü ödeme süresini içeren ikinci bildirimde bulunulur. Bu bildirim aynı zamanda tüketicinin kayıtlı cep telefonu ve e-posta adresine yapılır. 5 iş günü sonunda ödeme yapılmaması halinde tüketicinin elektriği kesilir. Elektrik Piyasası Tüketici Hizmetleri Yönetmeliği'nin 52. maddesine göre, kendi adına perakende satış sözleşmesi olan mesken tüketici grubunda bulunan, 65 yaş üstü tüketicilerin, yüzde 40’ın üzerinde engelli olduğuna dair sağlık kurulu raporunu görevli tedarik şirketine ibraz eden engelli tüketicilerin ve Şehit Aileleri ve Muharip/Malul Gaziler mesken alt tüketici grubunda bulunan tüketicilerin elektriği, tek bir kullanım yerine ait faturaların aralıksız olarak yıl içerisinde en az üç dönem boyunca zamanında ödenmemesi ve tüketicinin kesme yapılacağı hakkında görevli tedarik şirketi tarafından bilgilendirildiğinin ispatı hallerinde kesilebilir. Kayıtlı cep telefonu ve e-posta bilgilerinin kontrolü ve güncellemelerini 444 4 372 numaralı Enerjisa Çağrı Merkezimize, Enerjisa Online Hizmetler Merkezlerine, Enerjisa İşlem Merkezlerine, Enerjisa Mobil uygulamamıza yada size en yakın Müşteri Hizmet Merkezilerimize başvurarak yapabilirsiniz.
Geri Bildiriminiz Gönderildi.
Teşekkürler.
Bu cevap size yardımcı oldu mu?
 
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. AYRINTILARI İNCELEYİN