×

Daha iyi bir kullanıcı deneyimi için internet tarayıcınızı tam ekran olarak kullanınız.


Eski faturama nasıl itiraz edebilirim?
Tüketici Hizmetleri Yönetmeliği'ne göre, tarafınıza ödeme bildiriminin yapıldığı tarihten itibaren 1 yıl içerisinde faturanıza itiraz hakkınız saklıdır. Fatura itirazlarınız için 444 4 372 numaralı Enerjisa Çağrı Merkezimizden ya da hizmet noktalarımızdan bize ulaşabilirsiniz. Dilerseniz Online Hizmetler Merkezi ya da Enerjisa Mobil uygulaması üzerinden de itiraz formu doldurarak talebinizi iletebilirsiniz.
Geri Bildiriminiz Gönderildi.
Teşekkürler.
Bu cevap size yardımcı oldu mu?
 
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. AYRINTILARI İNCELEYİN