×

Daha iyi bir kullanıcı deneyimi için internet tarayıcınızı tam ekran olarak kullanınız.


Binamdaki tüm dairelerin sayacı okundu ve faturası geldi. Benimki neden gelmiyor?
Faturanızın gelmemesi birkaç sebepten kaynaklanıyor olabilir;

1. Teknik bir sebeple sayacınızın okunamamasından dolayı faturanız çıkmamış olabilir. Sayaç okuma ve fatura taleplerinizi 444 4 372 numaralı Enerjisa Çağrı Merkezimiz ve Enerjisa Hizmet Noktalarımız üzerinden iletebilirsiniz. Ayrıca sayacınızın üzerinde bulunan endeks değerlerini de, çağrı merkezimizi arayarak, hizmet noktalarımızı ziyaret ederek ya da Enerjisa Mobil uygulaması üzerinden bize bildirebilir; böylece faturanızın düzenlenmesini sağlayabilirsiniz.

2. E-Arşiv fatura onayı verdiyseniz, faturanız elektronik ortamda SMS veya E-Posta yolu ile iletilmiş olabilir. SMS veya E-Postalarınızı, gereksiz (spam) klasörü de dâhil olmak üzere tekrar kontrol ediniz.

3. Fatura tutarınızın, daha önceki faturalarınıza kıyasla çok yüksek bir tutarda hesaplandığı bir durum söz konusu olabilir. Bu durumda sayaç okuma ekibimiz size "Fatura değildir, limit üstü bildirimdir." şeklinde yazılı bir bildiri bırakır. Yanlış bir fatura düzenlenmemesi adına tekrar hesaplama ve kontrolleri yapıldıktan sonra faturanız düzenlenerek sizlere PTT aracılığı ile ulaştırılır veya e-fatura mükelleflerine GİB üzerinden E-Posta yoluyla iletilir.

Faturanızın oluşturulmadığı durumlarda, hiçbir ceza ya da faiz tarafınıza yansıtılmamaktadır. Detaylı bilgiye 444 4 372 numaralı Enerjisa Çağrı Merkezimizden ya da hizmet noktalarımızdan ulaşabilirsiniz.
Geri Bildiriminiz Gönderildi.
Teşekkürler.
Bu cevap size yardımcı oldu mu?
 
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. AYRINTILARI İNCELEYİN