Web sitemizde aktif bir kullanım deneyimi ve iyileştirme çalışmalarımız için zorunlu, fonksiyonel, analitik ve pazarlama çerezleri kullanmaktayız. Çerezlerin kullanımına ilişkin detaylı bilgi almak için Çerez Politikamızı inceleyebilir, tercihlerinizi değiştirebilir veya tüm çerezleri kabul ederek ilerleyebilirsiniz.
Web sitemizde aktif bir kullanım deneyimi ve iyileştirme çalışmalarımız için ziyaretçilerimizin tercihlerinin değerlendirilmesi amacıyla çerez kullanmaktayız. Kullanmakta olduğumuz çerezlerden sitenin çalışması için gerekli olan gerekli ve fonksiyonel çerezler dışında analitik ve pazarlama çerezleri siz etkinleştirmedikçe kullanılmayacak olup, vermiş olduğunuz onayınızı istediğiniz zaman geri alabilme imkanınız bulunmaktadır. İşlenmesine izin verdiklerinizi işaretleyebilir, çerezlere ilişkin daha detaylı bilgi sahibi olmak için metnimizi inceleyebilirsiniz.
Web sitemizin fonksiyonel ve güvenli bir şekilde çalışması için kullanılan çerezlerdir. Bu çerezlerin kullanılamıyor olması web sitesinin işleyişini etkilemektedir.
Web sitesi içeriklerinin uygun ve güvenilir şekilde kullanımı ile müşteri memnuniyetini arttırmak adına yapılan geliştirmeler için kullanılan çerezlerdir. Bu çerezlerin kullanımı ile yalnızca site içeriklerinin uygunsuz kullanımı engellenmektedir.
Web sitemizi nasıl kullandığınızla ilgili bilgiler toplayarak sitemizi geliştirmemize yardımcı olması için kullanılan çerezlerdir.
Müşteri memnuniyeti ile satış ve pazarlama faaliyetlerimizin arttırılması için kullanılan çerezlerdir.
-
Enerjisa Hakkında
Enerjisa Hakkında
-
Müşteri İşlemleri
Müşteri İşlemleri
- İşimin Enerjisi
-
Sürdürülebilirlik
Sürdürülebilirlik
- Yatırımcı İlişkileri
Enerjisa’nın Marka Yolculuğuna Effie’den Gümüş Madalya
Türkiye’nin lider ve öncü enerji şirketi Enerjisa, “Türkiye’nin Enerjisi” sloganı ile hayata geçirdiği, bütünleşik pazarlama kampanyası ile Effie’de ‘Gümüş’ ödüle layık görüldü. Enerjisa’nın CEO’su Kıvanç Zaimler, “Güven duyulan marka olma yolculuğunda sektörümüzde müşteri deneyiminde oyun kurucu olmayı amaçlıyoruz. Bu ödül de markamıza ne kadar doğru yatırım yaptığımızın en güzel ispatı. Sektörümüze ilk Effie ödülünü kazandırmanın gururunu yaşıyoruz” dedi.
Bütünleşik pazarlama kampanyası ile sektöründe müşteri odaklı yeni bir vizyon açan Enerjisa, Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği tarafından düzenlenen Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması 2016’da ‘Gümüş’ ödül kazandı. Türkiye reklam dünyasının Oscar’ları olarak adlandırılan Effie Türkiye’de bu yıl birbirinden etkili ve ses getiren 412 kampanya yarıştı. Türkiye’nin enerjisi için çalışan, 20 milyon nüfusu elektrikle buluşturan, 9 milyon müşterisine yenilikçi çözümler sunan Enerjisa, müşteri odaklı yaklaşımını yeni marka kimliği ile kamuoyuyla tanıştırdığı reklam kampanyasıyla söz konusu ödüle layık görüldü.
Sektörümüze ilk Effie ödülünü kazandırmanın gururunu yaşıyoruz
Enerjisa CEO’su Kıvanç Zaimler, sektöre ilk Effie ödülünü kazandırmanın gurunu yaşadıklarını belirterek, “Kampanyamızla gerek yeni marka yüzümüzle, gerekse müşterilerimize sunduğumuz ihtiyaca özel hizmetlerimizle Türk halkının elektrikle ilişkisini yeniden şekillendirmek üzere yola çıktık. Vizyoner yaklaşımımızla sektörümüze yeni bir yaklaşım getirdik, ışığın ve dinamizmin rengini taşıdık. Bu ödül de bizim doğru bir yolda ilerlediğimizin ve markamıza ne kadar değerli bir yatırım yaptığımızın en güzel ispatı” dedi.
Enerjide müşterinin rolü ve öneminin arttığını hatırlatan Kıvanç Zaimler, şöyle konuştu: “Biz Enerjisa’da yeni enerji dünyası için çalışıyoruz, bu vizyon ile sektörümüze müşteri odaklı öncü uygulamalar kazandırıyoruz. Müşterilerimizin güven duyduğu marka olma yolculuğunda sektörümüzde müşteri deneyiminde oyun kurucu olmayı amaçlıyoruz.”