×

Daha iyi bir kullanıcı deneyimi için internet tarayıcınızı tam ekran olarak kullanınız.


Medya Merkezi

Enerjisa’dan Tam Kapanma Sürecinde Müşteri Memnuniyeti Tedbirleri

Enerjisa, 29 Nisan 2021 - 17 Mayıs 2021 tarihlerinde devam edecek tam kapanma süresince elektrik hizmetlerinin kesintisiz devam etmesi ve müşterilerinin elektrik işlemlerini kolayca gerçekleştirebilmesi için bir dizi tedbir aldı.

BORÇTAN DOLAYI KESİNTİ YAŞANMAYACAK

Alınan tedbirler kapsamında, tam kapanma süresince mesken (ev) ve küçük işletmelerin borçlarından dolayı enerjileri kesilmeyecek.

Tam kapanma süresince fatura çıkarılmaya devam edilecek, ancak bu süreçte çıkarılan mesken (ev) ve küçük işletmelerin faturalarında ödeme vade günleri müşterilerimizde bir mağduriyet yaratmamak adına kapanma sonrasına denk gelecek şekilde ayarlanacak.

TÜM KANALLAR HİZMETE AÇIK

Enerjisa müşterileri, bu süreçte tüm elektrik işlemlerini Enerjisa Mobil uygulaması, online.enerjisa.com.tr ve E-Devlet üzerinden kesintisiz ve online şekilde yapmaya devam edebilecekler. Çağrı Merkezleri 7/24 açık olacak; ayrıca müşteri hizmet noktalarımız da dönüşümlü çalışma yöntemiyle hizmet vermeye devam edecekler.