Web sitemizde aktif bir kullanım deneyimi ve iyileştirme çalışmalarımız için zorunlu, fonksiyonel, analitik ve pazarlama çerezleri kullanmaktayız. Çerezlerin kullanımına ilişkin detaylı bilgi almak için Çerez Politikamızı inceleyebilir, tercihlerinizi değiştirebilir veya tüm çerezleri kabul ederek ilerleyebilirsiniz.

Web sitemizde aktif bir kullanım deneyimi ve iyileştirme çalışmalarımız için ziyaretçilerimizin tercihlerinin değerlendirilmesi amacıyla çerez kullanmaktayız. Kullanmakta olduğumuz çerezlerden sitenin çalışması için gerekli olan gerekli ve fonksiyonel çerezler dışında analitik ve pazarlama çerezleri siz etkinleştirmedikçe kullanılmayacak olup, vermiş olduğunuz onayınızı istediğiniz zaman geri alabilme imkanınız bulunmaktadır. İşlenmesine izin verdiklerinizi işaretleyebilir, çerezlere ilişkin daha detaylı bilgi sahibi olmak için metnimizi inceleyebilirsiniz.
Web sitemizin fonksiyonel ve güvenli bir şekilde çalışması için kullanılan çerezlerdir. Bu çerezlerin kullanılamıyor olması web sitesinin işleyişini etkilemektedir.
Web sitesi içeriklerinin uygun ve güvenilir şekilde kullanımı ile müşteri memnuniyetini arttırmak adına yapılan geliştirmeler için kullanılan çerezlerdir. Bu çerezlerin kullanımı ile yalnızca site içeriklerinin uygunsuz kullanımı engellenmektedir.
Web sitemizi nasıl kullandığınızla ilgili bilgiler toplayarak sitemizi geliştirmemize yardımcı olması için kullanılan çerezlerdir.
Müşteri memnuniyeti ile satış ve pazarlama faaliyetlerimizin arttırılması için kullanılan çerezlerdir.
-
Enerjisa Hakkında
Enerjisa Hakkında
-
Müşteri İşlemleri
Müşteri İşlemleri
- İşimin Enerjisi
-
Sürdürülebilirlik
Sürdürülebilirlik
- Yatırımcı İlişkileri

Enerjisa Enerji Uluslararası Ödüllerine Yenilerini Ekledi
Enerjisa Enerji’nin Perakende Çağrı Merkezi, çağrı merkezi sektörünün küresel ölçekte en büyük organizasyonlarından biri olan Contact Center World 2019’da, “En İyi Çağrı Merkezi” “En İyi Müşteri Hizmetleri” kategorilerinde dünya çapında gümüş madalyanın sahibi oldu.
1999 yılında kurulan ve o günden beri faaliyetlerini sürdüren Contact Center World, 20. Yılında gerçekleştirdiği ve 50’den fazla ülkenin katıldığı ödül töreninde, çağrı merkezi ve müşteri hizmetlerinin en iyi şirketleri ve çalışanları arasında Enerjisa Enerji’nin müşteri ve çalışan odaklı çalışma prensibini ve bugüne kadarki çabalarını ödüle değer buldu.
“Müşteri memnuniyeti için en yeni teknolojileri kullanıyoruz”
Enerjisa Enerji A.Ş. CEO’su Murat Pınar ödülle ilgili olarak: “Enerjisa Enerji olarak artan nüfus ve kentleşmeyle birlikte enerjiye ve elektriğe talebin yükselen trendini günümüz teknolojilerinden faydalanarak, kalite ve müşteri odaklılık anlayışıyla karşılıyoruz. Bunun bir sonucu olarak hizmet kanallarımızı ihtiyaçlar paralelinde şekillendiriyor, farklı kanallar geliştirmenin yanı sıra, çağrı merkezlerimizi, müşterilerimizin en çabuk ve etkin şekilde kullanabilecekleri kanal haline getirmek için var gücümüzle çalışıyoruz. Bu sayede bugün, yılda 2,5 milyona yakın çağrıyı ortalama 14 saniyede 7/24 aktif bulunan Çağrı Merkezimizde karşılıyor ve interaktif IVR hizmeti sayesinde müşterilerimizin işlemlerinin bir kısmını self-servis olarak gerçekleştirmelerini sağlıyoruz. Bu çabalarımızın uluslararası çapta ödüle layık görülmesinden büyük bir memnuniyet duyuyoruz.” açıklamasında bulundu.
