×

Daha iyi bir kullanıcı deneyimi için internet tarayıcınızı tam ekran olarak kullanınız.


Medya Merkezi

Enerjisa Enerji, Müşteri İşlemlerini Mobil’e Taşıdı

Elektrik dağıtım ve perakende satış sektöründe Türkiye'nin lider şirketi Enerjisa Enerji, müşterilerinin hayatını kolaylaştıracak çözümler sunmaya devam ediyor. Enerjisa müşterileri, Enerjisa Online Hizmetler Merkezi ve Enerjisa Mobil uygulaması ile abonelik yaptırma ve abonelik iptali işlemlerini, Enerjisa Hizmet Noktalarına gitmeden, online olarak gerçekleştirebiliyor.

Türkiye’nin lider elektrik dağıtım ve perakende satış şirketi olan Enerjisa Enerji, müşterilerinin hayatını kolaylaştırmak üzere geliştirdiği yeniliklere devam ediyor. Enerjisa müşterileri abonelik yaptırma ve abonelik iptali dâhil tüm elektrik işlemlerini, Online Hizmetler Merkezi ve Enerjisa Mobil uygulama üzerinden de gerçekleştirebilecek. Bu işlemlerin online kanallara taşınmasıyla birlikte müşteriler, Enerjisa Hizmet Noktalarına gitmek zorunda kalmadan, diledikleri yerden hızlı ve kolay bir şekilde işlemlerini gerçekleştirebilecek. Online kanalda gerekli bilgileri dolduran müşteriler, belge toplama zahmetinden de kurtularak, işlemlerini telefonlarından 7/24 her an yapabilecek.

Abonelik iptali 3 dakika, yeni abonelik işlemi ise 5 dakikada tamamlanabiliyor.

Konuyla ilgili görüşlerini aktaran Enerjisa Perakende Satış Şirketleri Genel Müdürü Ersin Esentürk, “Türkiye’de 14 ilde 21 milyondan fazla insanımıza elektrik perakende satış hizmeti sağlıyoruz. Son 10 yılda yaptığımız 1,5 milyar TL’den fazla teknoloji yatırımı sayesinde bugün sektörde öncü konumdayız. Geçtiğimiz yıllarda %4 oranında olan dijital kanal kullanım oranımız, 2020 yılında artan hizmet çeşitliliği ve pandeminin de etkisiyle %20 seviyelerine ulaştı ve dijital kanallarımızdan yaklaşık 500 bin işlem gerçekleşti. Online Hizmetler Merkezi ve Enerjisa Mobil uygulaması ile abonelik yaptırma ve abonelik iptali hizmetlerini dijital ortama taşıyarak, zaman ve kaynakların kullanımı noktasında önemli bir tasarruf sağladık. Ayrıca müşterilerimiz hizmetlerimize yönelik talep ve geri bildirimlerini de online olarak bizimle paylaşabiliyorlar. En önemlisi, müşterilerimiz fiziki kanalları ziyaret etmeden evlerinin konforunda ödeme işlemleri, abonelik iptali ve diğer taleplerinin yanı sıra abonelik yaptırma işlemini de kolayca online kanallarımızdan gerçekleştirebiliyor. Müşterilerimizin memnuniyetini bu sayede daha da artıracağımıza inanıyoruz.” dedi.