×

Daha iyi bir kullanıcı deneyimi için internet tarayıcınızı tam ekran olarak kullanınız.


Medya Merkezi

ENERJİSA ENERJİ MÜŞTERİ İŞLEMLERİNİ DİJİTALE TAŞIDI

Abonelik, tahliye, fatura ödeme ve başvuru gibi hizmetlerini online ortamda da sunan Enerjisa Enerji’nin dijital kanalları koronavirüs salgını sürecinde 3 kat daha fazla kullanıldı.
Sabancı Holding ve E.ON ortaklığında faaliyet gösteren elektrik dağıtım ve perakende satış sektöründe Türkiye’nin lider şirketi Enerjisa Enerji, Koronavirüs salgını sürecinde müşteri operasyonlarına yönelik birçok işlemini dijital platformlarda kesintisiz sunmaya devam etti. Günde ortalama 500 bin müşterisine hizmet sunan şirket, dijital dönüşüm süreciyle birlikte hayata geçirdiği birçok yatırımı sayesinde fiziksel kanalda yapılan tüm işlemlerini online kanallar üzerinden de müşterilerine sunuyor.

İşlemlerin yüzde 13’ü dijital kanallara taşındı

Geçtiğimiz üç ayın kullanım raporlarına göre, Enerjisa Enerji müşterilerinin büyük bir bölümü işlemlerini online ortamda (web ve mobil) gerçekleştirmeyi tercih etti. Koronavirüs salgını öncesinde online (çevrimiçi) kanalların tüm işlemler içindeki payı yüzde 5,9 iken, bu rakamın salgın sürecinde yüzde 20,4’e yükseldiği kaydedildi. Normalleşme sürecinin ilk adımlarını attığımız bugünlerde ise aboneler online kanalları yüksek oranda kullanmaya devam ediyor. Buna göre yüzde 13 civarında kullanıcı işlemlerini online kanallar üzerinden sürdürmeye devam ediyor.

Bir milyondan fazla müşteri Enerjisa’nın online kanallarını kullanıyor

Enerjsa Enerji, 14 ilde sahip olduğu 122 hizmet merkezinin yanı sıra bir milyondan fazla toplam kullanıcısı olan web ve mobil tabanlı online hizmet kanallarına yatırım yapmaya devam ederek sektördeki öncü konumunu sürdürmeyi hedefliyor. Enerjisa Mobil Uygulama’ya, IOS ve Android işletim sistemli mobil cihazlardan erişilebiliyor. Online hizmetler ise enerjisa.com.tr adresinden veya 444 4 372 numaralı telefon üzerinden sağlanıyor.