Web sitemizde aktif bir kullanım deneyimi ve iyileştirme çalışmalarımız için zorunlu, fonksiyonel, analitik ve pazarlama çerezleri kullanmaktayız. Çerezlerin kullanımına ilişkin detaylı bilgi almak için Çerez Politikamızı inceleyebilir, tercihlerinizi değiştirebilir veya tüm çerezleri kabul ederek ilerleyebilirsiniz.
Web sitemizde aktif bir kullanım deneyimi ve iyileştirme çalışmalarımız için ziyaretçilerimizin tercihlerinin değerlendirilmesi amacıyla çerez kullanmaktayız. Kullanmakta olduğumuz çerezlerden sitenin çalışması için gerekli olan gerekli ve fonksiyonel çerezler dışında analitik ve pazarlama çerezleri siz etkinleştirmedikçe kullanılmayacak olup, vermiş olduğunuz onayınızı istediğiniz zaman geri alabilme imkanınız bulunmaktadır. İşlenmesine izin verdiklerinizi işaretleyebilir, çerezlere ilişkin daha detaylı bilgi sahibi olmak için metnimizi inceleyebilirsiniz.
Web sitemizin fonksiyonel ve güvenli bir şekilde çalışması için kullanılan çerezlerdir. Bu çerezlerin kullanılamıyor olması web sitesinin işleyişini etkilemektedir.
Web sitesi içeriklerinin uygun ve güvenilir şekilde kullanımı ile müşteri memnuniyetini arttırmak adına yapılan geliştirmeler için kullanılan çerezlerdir. Bu çerezlerin kullanımı ile yalnızca site içeriklerinin uygunsuz kullanımı engellenmektedir.
Web sitemizi nasıl kullandığınızla ilgili bilgiler toplayarak sitemizi geliştirmemize yardımcı olması için kullanılan çerezlerdir.
Müşteri memnuniyeti ile satış ve pazarlama faaliyetlerimizin arttırılması için kullanılan çerezlerdir.
-
Enerjisa Hakkında
Enerjisa Hakkında
-
Müşteri İşlemleri
Müşteri İşlemleri
- İşimin Enerjisi
-
Sürdürülebilirlik
Sürdürülebilirlik
- Yatırımcı İlişkileri
ENERJİSA ENERJİ MÜŞTERİ İŞLEMLERİNİ DİJİTALE TAŞIDI
İşlemlerin yüzde 13’ü dijital kanallara taşındı
Geçtiğimiz üç ayın kullanım raporlarına göre, Enerjisa Enerji müşterilerinin büyük bir bölümü işlemlerini online ortamda (web ve mobil) gerçekleştirmeyi tercih etti. Koronavirüs salgını öncesinde online (çevrimiçi) kanalların tüm işlemler içindeki payı yüzde 5,9 iken, bu rakamın salgın sürecinde yüzde 20,4’e yükseldiği kaydedildi. Normalleşme sürecinin ilk adımlarını attığımız bugünlerde ise aboneler online kanalları yüksek oranda kullanmaya devam ediyor. Buna göre yüzde 13 civarında kullanıcı işlemlerini online kanallar üzerinden sürdürmeye devam ediyor.
Bir milyondan fazla müşteri Enerjisa’nın online kanallarını kullanıyor
Enerjsa Enerji, 14 ilde sahip olduğu 122 hizmet merkezinin yanı sıra bir milyondan fazla toplam kullanıcısı olan web ve mobil tabanlı online hizmet kanallarına yatırım yapmaya devam ederek sektördeki öncü konumunu sürdürmeyi hedefliyor. Enerjisa Mobil Uygulama’ya, IOS ve Android işletim sistemli mobil cihazlardan erişilebiliyor. Online hizmetler ise enerjisa.com.tr adresinden veya 444 4 372 numaralı telefon üzerinden sağlanıyor.