×

Daha iyi bir kullanıcı deneyimi için internet tarayıcınızı tam ekran olarak kullanınız.


Elektriğim neden kesildi?
Elektriğinizin kesilmesi, ödenmemiş ve vadesi geçmiş borçlarınızdan kaynaklanıyor olabilir. Böyle bir durum ile karşılaştıysanız, vadesi geçmiş borçlarınızın tamamının ödendiğinden emin olmak için Enerjisa Online Hizmetler Merkezimizden veya Enerjisa Mobil uygulamamızdan ödeme geçmişinizi kontrol edebilirsiniz. Enerji kesintisine neden olan borcunuza ilişkin sorgulama işlemleriniz için 444 4 372 numaralı Enerjisa Çağrı Merkezimizi arayabilir ya da size en yakın hizmet noktamızı ziyaret edebilirsiniz. Ayrıca, e-Devlet üzerinden geçmiş faturalarınızın ödenme durumunu kontrol edebilirsiniz. Elektrik kesintinizin borçtan kaynaklı olmadığını düşünüyorsanız; bölgenizdeki ilgili dağıtım şirketine 186 numaralı Dağıtım Çağrı Merkezinden ulaşabilir, sorununuz ile ilgili ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.
Geri Bildiriminiz Gönderildi.
Teşekkürler.
Bu cevap size yardımcı oldu mu?
 
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. AYRINTILARI İNCELEYİN