×

Daha iyi bir kullanıcı deneyimi için internet tarayıcınızı tam ekran olarak kullanınız.


Başka bir bankaya otomatik ödeme talimatı vereceğim; ancak sistemde kayıtlı talimat olduğu bilgisi var. Ne yapmam gerekiyor?
Çözüm için hesabınıza tanımlı eski talimatınızı ilgili bankadan iptal ettirebilirsiniz. Sizin hesabınızdan tanımlanmamış veya farklı biri tarafından sehven tanımlanmış otomatik ödeme talimatının iptali için ise 444 4 372 numaralı Enerjisa Çağrı Merkezimize ya da size en yakın hizmet noktalarımıza başvuruda bulunabilirsiniz. Gerekli incelemeden sonra sistem üzerinden talimat iptal işlemi gerçekleştirilecektir. İptal işlemi gerçekleştirildikten sonra anlaşmalı olduğumuz bankalara otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz. İşlemlerinizi daha hızlı gerçekleştirebilmek için Enerjisa Mobil, Online Hizmetler Merkezi veya 444 4 372 numaralı Enerjisa Çağrı Merkezimizi arayarak online randevu alabilirsiniz.
Geri Bildiriminiz Gönderildi.
Teşekkürler.
Bu cevap size yardımcı oldu mu?
 
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. AYRINTILARI İNCELEYİN