×

Daha iyi bir kullanıcı deneyimi için internet tarayıcınızı tam ekran olarak kullanınız.


Faturam gelmiyor. Neden olabilir? Ne yapabilirim?
Faturanızın size ulaşmaması birkaç sebepten kaynaklanıyor olabilir:

1.Dağıtım Şirketiniz tarafından sayacınız henüz okunmamış ve dolayısıyla faturanız oluşmamış olabilir. Bu durumda size en yakın hizmet noktamıza başvurarak veya 444 4 372 numaralı Enerjisa Çağrı Merkezimizi arayarak Dağıtım Şirketinize iletilmek üzere sayaç okuma talebinde bulunabilir; sayacınızdaki son tüketim değerlerini bildirerek, faturanızın oluşturulması için talepte bulunabilirsiniz.

2.Sayacınız, okuyucu personelin ulaşamadığı bir yerde olabilir. Bu durumda öncelikle sayacınızı okunabilecek bir yere aldırmak için 186 numaralı Dağıtım Çağrı Merkezimizden bölgenizdeki ilgili dağıtım şirketine ulaşabilir, talebinizi iletebilirsiniz.

3.Sayacınız arızalı olabilir. Sayacın değiştirilip incelenmesi için 186 numaralı Dağıtım Çağrı Merkezinden, bölgenizdeki ilgili dağıtım şirketine ulaşarak konu ile ilgili talep oluşturabilirsiniz.

Bunların dışında bir problem olduğunu düşünüyorsanız, elektrik tedarik şirketiniz olarak bize 444 4 372 numaralı Enerjisa Çağrı Merkezimizden ulaşabilirsiniz.

4.E-Arşiv fatura onayı verdiyseniz, faturanız elektronik ortamda SMS veya E-Posta yolu ile iletilmiş olabilir. SMS veya E-Postalarınızı, gereksiz (spam) klasörü de dâhil olmak üzere tekrar kontrol ediniz.
Geri Bildiriminiz Gönderildi.
Teşekkürler.
Bu cevap size yardımcı oldu mu?
 
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. AYRINTILARI İNCELEYİN