×

Daha iyi bir kullanıcı deneyimi için internet tarayıcınızı tam ekran olarak kullanınız.


Faturam gelmiyor. Neden olabilir? Ne yapabilirim?

Öncelikle faturanızın basılıp basılmadığını kontrol etmelisiniz.Online Hizmetler Merkezi veya Enerjisa Mobil uygulamamızdan giriş yapabilir ve ‘Faturalarım’ sekmesinden en son faturanızı görüntüleyebilirsiniz. Eğer son faturanızın basım tarihinin üzerinden 35 günden fazla geçtiyse 444 4 372 numaralı Çağrı Merkezi’miz üzerinden talebinizi iletebilirsiniz.

Eğer faturanız basılmış ancak size iletilmemiş ise iletişim bilgilerinizi güncellemek için 444 4 372 numaralı Çağrı Merkezi’mize ulaşabilirsiniz.

Geri Bildiriminiz Gönderildi.
Teşekkürler.
Bu cevap size yardımcı oldu mu?