MENU

Online İşlemler üzerinden randevu alın, elektrik taşıma süreciniz hemen başlasın.

HEMEN BAŞLA

Enerjisa ile taşınırken elektrik işlemlerini tamamlamak aşağıdaki adımlarla çok kolay!


1

İşleminize öncelik verilmesi için websitemizden online ya da 444 4 372’den randevu alabilirsiniz.


Müşteri Hizmetleri Merkezlerimizde, abonelik işlemlerinizi daha hızlı gerçekleştirebilmek için Online İşlemler üzerinden online randevu alabilir veya 444 4 372 no’lu Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz.


Sizin için en uygun gün ve saati seçtikten sonra randevu bilgileriniz size SMS ya da e-posta olarak gelecektir.


Müşteri Hizmetleri Merkezimize randevunuzdan 10 dakika önce gelerek sıramatikten randevu fişinizi alabilirsiniz.


Online Randevu Al
2
Eski ve yeni iş yerinize ait tesisat
(?)
ya da sayaç seri numarasını
(?)
alın (Elektrik faturasını getirmeniz yeterlidir).
3

Başvurunuzun hızlı ve sorunsuz gerçekleştirilebilmesi için aşağıda belirtilen gerekli evrakları hazırlayın.

Eski iş yerinize ait;

Tesisat veya sayaç numarası

Varsa, IBAN numarası

Yeni iş yerinize ait;

Tesisat veya sayaç numarası

Dask poliçe numarası (mesken olarak geçen ticarethaneler için geçerlidir)

Tapu ya da kira kontratı (Sadece ilgili tüketim noktasında sonlandırılmamış sözleşme varsa, yani enerji kesilmemişse bu belgeyi getirmeniz işlemlerinizi hızlandıracaktır.)

İş yerinize ait yetki belgesi ya da vekaletname ve imza sirküleri

Yetkilinin nüfus cüzdanı

Güvence bedeli (Nakit veya teminat mektubu)

Eğer yeni bir binaya taşınıyorsanız;

12.10.2004 tarihi öncesinde yapılmış binalar için;
belediye altyapı hizmet belgesi  (su, ADSL, doğalgaz)

12.10.2004-26.07.2008 tarihleri arasında yapılmış binalar için;
-Herhangi bir altyapı hizmeti belgesi (su, ADSL, doğalgaz) ve inşaat ruhsatı

26.07.2008 tarihi sonrasında yapılmış binalar için;
-İskan belgesi veya belediyeden alınacak, en az 1 ay önce başvuru yapıldığına ve halen değerlendirildiğine dair yazı

Ticarethaneler için Yeni Abonelik;

Dask poliçesi ve poliçe numarası (Sadece mesken olarak kullanılan binalardaki ticarethanelerde gereklidir.)

-Tesisat numarası (İlk abonelik ise iş bitim belgesi gerekmektedir.)

-Yetkilinin T.C. kimlik numarası

-İmza sirküleri (Şahıs şirketlerinden talep edilmemektedir.)

Yeni binaya ilk abonelik;

Vergi kimlik numarası, vergi dairesi, ticaret sicil amirliği ve ticaret sicil numarası

İskan belgesi

4

Size en uygun Müşteri Hizmetleri Merkezimizi seçin.



Elektriğinizi açma kapama işlemlerini tüm Enerjisa Müşteri Hizmetleri Merkezlerinden yapabilirsiniz. Üstelik gerekli belgeleriniz yanınızdaysa açma ve kapama işlemini aynı anda yaptırabilirsiniz.


Dilerseniz eski iş yerinizin elektrik kapatma talimatını Enerjisa’ya başvurunuzdan 2 hafta sonrasına kadar verebilirsiniz.


Müşteri Hizmet Merkezleri

Müşteri hizmetleri merkezlerimizin otopark ve ulaşım bilgileri:

Enerjisa Ayeşas_Otopark ve Ulaşım Enerjisa Baskent_Otopark ve Ulaşım Enerjisa Toroslar_Otopark ve Ulaşım
5

Aboneliğinizi yaptırmak için güvence bedelinizi nakit olarak yanınızda bulundurun.

6
Ayrıldığınız iş yerinize ait güvence bedelinizi size iade edebilmemiz için kendi adınıza ait vadesiz hesap numaranızı (IBAN)
(?)
Müşteri Hizmetleri Temsilcimize ya da 444 4 372’ye bildirin.
7

Elektriğiniz açıldığında kısa mesaj ile sizi bilgilendireceğiz.

İş Yerinizi Taşırken Dikkat Etmeniz Gereken Püf Noktalar