MENU

Online İşlemler üzerinden randevu alın, elektrik taşıma süreciniz hemen başlasın.

HEMEN BAŞLA

Enerjisa ile taşınırken elektrik işlemlerini tamamlamak aşağıdaki adımlarla çok kolay!


1

İşleminize öncelik verilmesi için Enerjisa Online Hizmetler Merkezinden, Enerjisa Mobil uygulamamızdan ya da 444 4 372’den randevu alabilirsiniz.


Enerjisa Hizmet Noktalarında, sıra beklemden tüm işlemlerinizi gerçekleştirebilmek için Enerjisa Mobil veya Online Hizmet Merkezi üzerinden online randevu alabilir veya 444 4 372 no’lu Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz.


Sizin için en uygun gün ve saati seçtikten sonra randevu bilgileriniz size SMS ya da e-posta olarak gelecektir.


Enerjisa Hizmet Noktalarına randevunuzdan 10 dakika önce gelerek sıramatikten randevu fişinizi alabilirsiniz.


Online Randevu Al
2
Eski ve yeni iş yerinize ait tesisat
(?)
ya da sayaç seri numarasını
(?)
alın (Elektrik faturasını getirmeniz yeterlidir).
3

Başvurunuzun hızlı ve sorunsuz gerçekleştirilebilmesi için aşağıda belirtilen gerekli evrakları hazırlayın.

Eski iş yerinize ait;

Tesisat veya sayaç numarası

Varsa, IBAN numarası

Yeni iş yerinize ait;

Tesisat veya sayaç numarası

Dask poliçe numarası (mesken olarak geçen ticarethaneler için geçerlidir)

Tapu ya da kira kontratı (Sadece ilgili tüketim noktasında sonlandırılmamış sözleşme varsa, yani enerji kesilmemişse bu belgeyi getirmeniz işlemlerinizi hızlandıracaktır.)

İş yerinize ait yetki belgesi ya da vekaletname ve imza sirküleri

Yetkilinin nüfus cüzdanı

Güvence bedeli (Nakit veya teminat mektubu)

Eğer yeni bir binaya taşınıyorsanız;

12.10.2004 - 26.07.2008 tarihleri arasında yapılmış binalar için; Yapı ruhsatı ve belediye altyapı hizmet belgesi gerekir. 
(su faturası, doğalgaz faturası, adsl faturası, fiber internet faturası, telefon faturası, kanal vizesi vs.)

12.10.2004 tarihi öncesinde yapılmış binalarda belediye altyapı hizmet belgesi gerekir. (su faturası, doğalgaz faturası, adsl faturası, fiber internet faturası, telefon faturası, kanal vizesi v.s.) 
Herhangi bir yapı kullanım izin belgesi aranmaz; binanın bu tarih öncesinde yapıldığı, belediye kayıtları, inşaat ruhsatı vs. ile kanıtlanır.

Ticarethaneler için Yeni Abonelik;

Dask poliçesi ve poliçe numarası (Sadece mesken olarak kullanılan binalardaki ticarethanelerde gereklidir.)

-Tesisat numarası (İlk abonelik ise iş bitim belgesi gerekmektedir.)

-Yetkilinin T.C. kimlik numarası

-İmza sirküleri (Şahıs şirketlerinden talep edilmemektedir.)

Yeni binaya ilk abonelik;

Vergi kimlik numarası, vergi dairesi, ticaret sicil amirliği ve ticaret sicil numarası

İskan belgesi

4

Size en uygun Enerjisa Hizmet Noktasını seçin.



Elektriğinizi açma kapama işlemlerini tüm Enerjisa Hizmet Noktalarından yapabilirsiniz. Üstelik gerekli belgeleriniz yanınızdaysa açma ve kapama işlemini aynı anda yaptırabilirsiniz.


Dilerseniz eski iş yerinizin elektrik kapatma talimatını Enerjisa’ya başvurunuzdan 2 hafta sonrasına kadar verebilirsiniz.


Enerjisa Hizmet Noktaları

Müşteri hizmetleri merkezlerimizin otopark ve ulaşım bilgileri:

Enerjisa Ayesaş_Otopark ve Ulaşım Enerjisa Baskent_Otopark ve Ulaşım Enerjisa Toroslar_Otopark ve Ulaşım
5

Aboneliğinizi yaptırmak için güvence bedelinizi nakit olarak yanınızda bulundurun.

6
Ayrıldığınız iş yerinize ait güvence bedelinizi size iade edebilmemiz için kendi adınıza ait vadesiz hesap numaranızı (IBAN)
(?)
Müşteri Hizmetleri Temsilcimize ya da 444 4 372’ye bildirin.
7

Elektriğiniz açıldığında kısa mesaj ile sizi bilgilendireceğiz.

Orta ve Büyük Ölçekli iş yeriniz için yeni abonelik

İşletme sahipleri Enerjisa’ya Çağrı Merkezimiz veya e-posta aracılığı ile ulaşabilirler. Talep iletildikten sonra Enerjisa satış uzmanı mevcut tüketimi inceler ve en uygun çözümü sunar. Talebin başlangıcından sözleşmenizin imzalanması ve sonrasındaki tüm süreçte yeni aboneyle hep aynı satış uzmanı ilgilenir. Enerjisa uzmanlığıyla Orta ve Büyük Ölçekli İşletmelerin en doğru elektrik tedarik çözümünden faydalanmasını sağlar. Kurumsal Satış Hattı 444 4 800 kurumsalsatis@enerjisa.com.tr

Sanayiler için yeni abonelik

-Başvuru dilekçesi

-Tesisat numarası (İlk abonelik ise iş bitim belgesi gerekmektedir.)

-Yetkilinin T.C. kimlik numarası

-İmza sirküleri

-Sanayi sicil belgesi

-Yeni binaya ilk abonelik ise; iskan belgesi

Abonelik alt gruplarına göre ek belgeler

- Endüksiyon ve Ark Ocakları: Faaliyet ile ilgili resmi belge

-Arıtma Tesisleri: Çevre ve Orman Bakanlığı belgesi

İş Yerinizi Taşırken Dikkat Etmeniz Gereken Püf Noktalar