İletişim kanallarımız
Hizmet Noktalarımız

Enerjisa’li olmanin ayricaligini hissedebilmeniz, kaliteli ve hızlı hizmet alabilmeniz için hep arastırıyoruz. Yenilenen Müsteri Hizmetleri Merkezlerimiz ve Enerjisa İşlem Merkezlerimiz ile sizlere rahatlik ve konfor sunmak için tasarlanmis noktalarda hizmet sunuyoruz..

3 Nisan 2017 itibariyle Müşteri Hizmetleri Merkezlerimizin çalışma saatleri hafta içi 08:30-12:30 / 13:30-17:30 olarak güncellenmiştir.

*Kızılay MHM çalışma saati 08:30/17:30 (Hafta içi)

Enerjisa İşlem Merkezlerimizin çalışma saatleri;

Hafta içi çalışma saatleri: 08.30 – 18.30

Cumartesi günü çalışma saatleri: 09.00 – 16.00


Tüm Müşteri Hizmetleri Merkezlerimiz için tıklayın.

Mobil Müşteri Hizmetleri Merkezlerimizin bilgileri için tıklayın.

Enerjisa İşlem Merkezlerimiz için tıklayın.

 En Yakın Müşteri Hizmetleri Merkezi:

Yol Tarifi
Otopark Durumu
Ulaşım

Çağrı Merkezimiz

Enerjisa Satış Çağrı Merkezi ve Bireysel Satış
444 4 372

Enerjisa Dağıtım Çağrı Merkezi ve Arıza
186

Genel Merkezlerimiz / Genel Müdürlüklerimiz

Enerjisa Satış Genel Müdürlükleri:

Enerjisa İstanbul Anadolu Yakası Elektrik Perakende Satış A.Ş.

Adres: Bağlarbaşı Mahallesi
Refahevler Sokak No: 2/1
Maltepe/İSTANBUL 

Enerjisa Başkent Elektrik Perakende Satış A.Ş.
Adres: Hanımeli Sokak No:1
Sıhhiye/ANKARA 

Enerjisa Toroslar Elektrik Perakende Satış A.Ş.
Adres: Güzelyalı Mahallesi
Turgut Özal Bulvarı 81060 Sokak No:44/C
Çukurova/ADANA 

Müşteri Memnuniyeti Politikası

Enerjisa Enerji A.Ş. Satış şirketleri (İstanbul Anadolu Yakası Elektrik Perakende Satış A.Ş., Başkent Elektrik Perakende Satış A.Ş., Toroslar Elektrik Perakende Satış A.Ş.,) olarak, müşteri odaklı bir hizmet anlayışını benimseriz. Müşterilerimize sunduğumuz hizmetlerde yasal mevzuatı göz önünde bulundururuz. Müşterilerimizin hizmet alanımızdaki taleplerine ve karşılaştıkları sorunlara hızlı çözüm üretmeyi hedefleriz. Kendimizi sürekli geliştirmek ve müşteri memnuniyetimizi arttırmak için çalışırız.

Müşteri Memnuniyeti Politikamızın devamı için tıklayınız.

Tüm yorum ve görüşleriniz için @enerjisadestek Twitter hesabımızdan bize ulaşabilirsiniz.

Talep, Şikayet ve Geri Bildirim Yönetim Sürecimiz

Talep, şikayet ve geri bildirimleriniz bizim için önemlidir!

Müşteri Memnuniyetinde Türkiye’de örnek gösterilen Elektrik Perakende Satış Şirketi olma misyonumuz doğrultusunda, Enerjisa Elektrik Perakende Satış Şirketleri olarak;

Müşterilerimizin talep ve şikayetlerini; adil, objektif, tarafsız, hızlı bir şekilde ve gizlilik ilkelerine, yasalara ve ilgili mevzuata uyarak değerlendirmeyi ve çözümler üretmeyi hedeflemekteyiz.

Buna göre, aşağıdaki kanallardan bize rahatlıkla ulaşarak talep, şikayet ve geri bildirimlerinizi iletebilirsiniz.

Talep, Şikayet ve Geri Bildirim Yönetim Sürecimizin devamı için tıklayınız.