Basın Bültenleri
MENU

Türkiye’de Bir İlk: 186 Çağrı Merkezi Artık Cepte!

ENERJİSA DAĞITIM ŞİRKETLERİ,TÜRKİYE’DE BİR İLKİ DAHA GERÇEKLEŞTİRİYOR.   

IOS ve Android işletim sistemli mobil cihazlardan erişilebilen uygulama ile Başkent, Ayedaş ve Toroslar elektrik dağıtım bölgelerindeki 14 il için arıza kaydı oluşturulabiliyor ve planlı kesintiler hakkında detaylı bilgi elde edilebiliyor.

Enerjisa Bilgi Sistemleri tarafından geliştirilen ve İstanbul Anadolu Yakası, Ankara, Bartın, Kastamonu, Karabük, Zonguldak, Çankırı, Kırıkkale, Adana, Gaziantep, Mersin, Hatay, Kilis ve Osmaniye illerinde geçerli olacak mobil uygulama; ‘Arıza Bildir’, ‘Arıza Kaydını Sorgula’ ve ‘Planlı Kesinti Sorgula’ bölümlerinden oluşuyor.

Arıza Bildir başlıklı bölümden kullanıcılar sistemde kayıtlı adresleri, o an bulundukları bölge veya farklı bir adres için aydınlatma, elektrik kesintisi, arıza kaydı ve acil durumlar konusunda kayıt oluşturabiliyor. Oluşturulan kayıtlar bilgi sistemi üzerinden anında sisteme kaydedilerek sahaya aktarılıyor.

Arıza Kaydını Sorgula bölümünde ise kullanıcılar oluşturdukları kayıtlarının durumunu sorgulayabiliyorlar.

Planlı Kesinti Sorgula bölümünden ise, planlı bakım, iyileştirme ve yenileme çalışmaları nedeniyle yapılacak kesintilerden 72 saat öncesinde haberdar olunabiliyor.

Uygulamaya IOS ve Android tabanlı cihazlardan erişilebiliyor.

Enerjisa dağıtım şirketleri 14 ilde 20 milyonu aşan kullanıcısına Türkiye'de lider, Avrupa'da ise örnek gösterilecek bir dağıtım hizmeti sunma hedefi ile çalışmalarına devam ediyor.

 

GÖRSEL DOSYALAR