Basın Bültenleri
MENU

‘Tasarruf Modu’ Enerjisa’ya Ödül Getirdi.

14.04.2017

 

Banner reklam yayınlarının gerçekleştiği tüm cihazlarda enerji tasarrufu sağlayan ‘Tasarruf Modu’ uygulaması, Enerjisa’ya MIXX Awards’da Rich Media Display Reklamları kategorisinde altın ödül, Mobil Rich Media Display Reklamları kategorisinde bronz ödül ve Deneysel ve Yenilikçi kategorisinde bronz ödül kazandırdı

Dijital reklamcılığın gelişimini destekleyen ve uluslararası bir yarışma olan MIXX (Marketing and Interactive Excellence) Türkiye ödülleri sahiplerini buldu. Üç kategoride birden finale kalan Enerjisa, ‘Tasarruf Modu’ uygulamasıyla Rich Media Display Reklamları kategorisinde altın ödülün, Mobil Rich Media Display Reklamları kategorisinde bronz ödülün , Deneysel ve Yenilikçi kategorisinde bronz ödülün sahibi olarak finale kaldığı kategorilerdeki tüm ödülleri topladı. Enerjisa’nın Mediacom ve AMVG ile birlikte hazırladığı enerji tasarrufu sağlayan banner reklamları, böylece MIXX Europe’ta yarışmaya da hak kazandı.

“Enerjini Koru” sloganıyla yola çıkan Enerjisa, dünyanın ilk enerji tasarrufu yapan dijital reklamını hazırladı. Kullanıcılara dijital mecralarda hem masaüstü hem de mobil reklam alanları üzerinden interaktif enerji tasarrufu imkanı sunan ‘Tasarruf Modu’ uygulaması, Enerjisa’ya ödül getirdi. Cihazlardaki en az enerji tüketimini sağlayacak şekilde siyah fon ağırlıklı renklerden hazırlanan banner reklamlarla tasarrufun daha da artırıldığı uygulama, bu modeli desteklemeyen cihazlarda da ekran parlaklığını azaltarak tasarrufa katkı sağlıyor. Uygulama kapsamındaki tüm reklamlar, projeye özel geliştirilen web servis üzerinden her yayınlanan banner’ın hangi cihazda yayınlandığını ve bu cihazın ortalama ne kadar enerji harcadığını hesaplayan bir veri de içeriyor. Böylece her yayınlanan reklamdan ne kadar enerji tasarruf edildiği hesaplanabiliyor.

Enerjisa’nın #enerjnikoru hareketi kapsamında kampanya döneminde hem markanın web sitelerinde hem de erişimi yüksek mecralarda uygulanan ödüllü Tasarruf Modu uygulaması ile bugüne kadar toplam 25 milyon görüntülenme üzerinden 5 milyon tekil kullanıcıya erişildi. Böylece toplam 750 kWh enerji tasarrufu sağlanarak, kullanıcıların reklam yayınları üzerinden bir okulun yaklaşık 2 aylık aydınlatma elektrik bedeli kadar tasarruf sağlandı.

GÖRSEL DOSYALAR