Basın Bültenleri
MENU

Enerjisa’dan verimlilik kampanyası!

12 Ocak 2017

 

Enerjisa, Philips Aydınlatma ve CarrefourSA, Enerji Verimliliği Haftası’nda önemli bir işbirliğine imza attı. Kampanya ile CarrefourSA marketlerde tanesi 2.90 TL’ye satılacak LED lambalarla enerji verimliliği hedefleniyor.

Enerji tasarrufunun hane halkından başlayacağına inanan Enerjisa, Aralık 2016’da Türkiye’deki tüm bireylerin Enerji tasarrufundan sorumlu olmaları için ‘Enerjini Koru’ hareketini başlattı. Yaşamın her anında, enerji tasarrufu için yapılabilecek pek çok yöntem olduğu bilinciyle yola çıkan Enerjisa, tasarruf kampanyası ile müşterilerine tasarruf önerileri verirken aynı zamanda tüketimi düşürecek çözümler sunmak için de işbirliklerini artırıyor.

Sürdürülebilir bir dünya ve daha iyi bir enerji geleceği hedefleyen Enerjisa’nın Philips Aydınlatma ve CarrefourSA ile yaptığı işbirliği çerçevesinde CarrefourSA’da 30 TL’lik alışveriş yapan tüketiciler, 13 - 16 Ocak ile 27 – 30 Ocak tarihleri arasında Philips Essential 4 watt LED lambayı 2.90 TL’ye alabilecek. Kampanya ile içinde 12 aydınlatma noktası olan bir evde, 35 TL yatırım maliyeti ile bir yılda 134 TL’ye kadar elektrik tasarrufu yapmak mümkün olacak. Türkiye genelindeki tüm CarrefourSA marketlerinden alışveriş yapan tüketiciler, enerji verimliliği konusunda eğitim alan mağaza görevlilerinden, evlerinde nasıl daha fazla enerji tasarrufu yapabileceklerine ilişkin bilgi de edinebilecekler.

Konuyla ilgili bilgi veren Enerjisa Satış Şirketleri Genel Müdürü Hüseyin Çağlar, “Enerjini Koru iletişim kampanyamızla başlattığımız bilinçlendirme çalışmaları ile hedefimiz Enerjisa müşterisi olsun ya da olmasın tüm tüketicilerde tüketim davranışı değişikliği yaratmak. Biz inanıyoruz ki küçük davranış değişiklikleriyle büyük kazanımlar sağlamak mümkün. Bunun yanı sıra, tasarruf konusundaki marka işbirlikleriyle ve ürün geliştirmeleriyle de tüketicilere fayda sağlayacak çözümlere yatırım yapmaya devam edeceğiz.” dedi.

Enerjisa, hem tasarruf kapsamındaki önerilerin alınabileceği hem de kullanıcıların enerji verimliliği konusunda ne kadar duyarlı olduklarını ölçebilecekleri internet sitesi www.enerjinikoru.comu da hayata geçirdi. Web sitesinde ismi, sosyal medya takipçilerinin oylarıyla ‘Pozitip’ olarak belirlenen bir çizgi karakter yaratarak televizyondan ve dijital kanallardan tasarruf ipuçları veren Enerjisa, yeni kampanyasıyla da evlerde verimliliği sağlamak için tüketiciye öneriler sunuyor. Web sitesine giren kullanıcılar sitedeki küçük testle, enerjiyi ne kadar verimli kullandıklarını da öğrenebilirler.

GÖRSEL DOSYALAR